+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

ASTORIA Hotel & Medical Spa Bewertungen

Hotelbewertung

94%
Perfekt

von 462 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    97%
  • Ausstattung

    94%
  • Komfort

    92%
  • Preis-Leistungverhältnis

    93%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Eva Vrkoslavová

Einzelreisender, 25.8.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Umístění hotelu a jeho okolí, čistota, příjemný personál, dobré jídlo.

  • Umístění hotelu a jeho okolí, čistota, příjemný personál, dobré jídlo.

  • Solná jeskyně je spíš jen odpočinková místnost - pokud se trochu ztiší hudba. Arogantní sestra u příjmu.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
9

Věra Martincová

Einzelreisender, 24.8.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 24.8.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Snaha a ochota personálu Prostředí Vybavení Okolí

  • První pokoj, v němž jsme měli bydlet Počáteční jednání zdravotní sestry

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
9

Milada Kováříková

Einzelreisender, 17.8.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Umístění - na kolonádě, všude je blízko

  • parkování-u hotelu jen 3 místa, které musí být dopředu zamluvená, možnost dalšího parkování cca 500 m od hotelu, cena stání auta skoro stejná jako pro ubytovaného klienta

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
9

Miroslava Hodková

Älteres Paar, 11.8.2020

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Pobyt splnil mé očekávání.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
10

Gurský Tomáš

Einzelreisender, 4.3.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Prijemny hotel pekne okoli a Karlovy Vary Celkove moc pekne

  • Neinformovanost nastevniku sauny neznaji pravidla a chovaji se nehigienicky

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Shirinkina Marina

Einzelreisender, 20.11.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • - milý a ochotný personál - v blízkosti kolonáda a krásná hudba, kterou hudebník hraje každý den

  • - jídlo v restauraci (není tam žádná odrůda a jídlo je teplé, zatímco jdete na stůl, jídlo je již studené) - neschopnost správně sprchovat, protože voda běží z kohoutku nebo horká nebo studená, musím neustále upravovat teplotu vody

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Jaroslava Kodatová

Einzelreisender, 2.11.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Cekove super, ale myslim, ze by se dala zkvalitnit sluzba ohledne parkovani. Navstevnici kteri prijizdeji a odjizdeji by meli mit vjezd a vyjezd (staci 30 min) umoznen k hotelu na vylozeni a nalozeni zavazadel. Jestli tato sluzba existuje tak neni nikde uvedena.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Vojtěch Miler

Älteres Paar, 19.7.2020

Zlínský kraj

  • Gesamtbewertung
86 %
  • Komplexnost služeb, prostředí.

  • Nemožnost parkování u hotelu, jídla byla cekem bez chuti a bez nápadu.

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
8
Komfort
9
Wert/Geld
9

Komůrka Patrik

Junges Paar, 17.2.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
8
Komfort
9
Wert/Geld
8

Anna Kubová

Einzelreisender, 14.5.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %
  • procedury jsou poskytovány v souladu s rozpisem- časový harmonogram

  • Při vstupu do sprchy a zavřených dveřích koupelny, vyčnívající klika omezuje silnější osobu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
7

Tereza

Einzelreisender, 2.9.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %
  • Hotel leží přímo naproti Mlýnské kolonádě, tím pádem je všude blízko. Personál hotelu ve většině případů velmi milý a ochotný. Hotel je čistý, pokojská uklízela na pokoji každý den. Procedury také v pořádku. K dispozici zdarma bazén a sauna. Jídlo dobré, každý si vybere. Jídelna a rautový pult nově zrekonstruovány. Jediné, co by chtělo trochu vyměnit, je vybavení pokoje (starší koberec, matrace, nábytek), ale určitě to není nic, co by mělo zásadní vliv na hodnocení hotelu. V podstatě naprostá spokojenost a určitě bych se sem ráda opět vrátila.

  • lokalita hotelu personál služby

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
8

Barbora

Einzelreisender, 29.7.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Pavla ficek

Einzelreisender, 4.6.2022

Zlínský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
10

Jaroslava Vančurová

Einzelreisender, 18.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 2.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 23.10.2021

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Ochotný personál, vstřícnost.

  • Večeře.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8
ASTORIA Hotel & Medical Spa hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme Vám za Vaši návštěvu. Je nám líto, že jste nebyli spokojení s večeřemi. Budeme Vám vděční, pokud nás budete kontaktovat na adrese [email protected] a napíšete nám, co konkrétně se Vám nelíbilo. Určitě by nám to velmi pomohlo. Předem Vám děkujeme a těšíme se.

Riedlová Veronika

Älteres Paar, 2.9.2021

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Hodnotím kladně, celková spokojenost

  • Pohoda, ochota personálu

  • V jídelně málo místa pro tolik ubytovaných

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
ASTORIA Hotel & Medical Spa hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme za Vaši návštěvu. Jsme rádi, že se Vám pobyt celkově líbil. Kapacita restaurace je 155 míst, z důvodu aktuálních proticovidových opatření jsme ji museli bohužel trochu upravit. Děkujeme moc a těšíme se na příští setkání.

Anonym

Einzelreisender, 27.8.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
8

Ivo Šotkovský

Älteres Paar, 4.8.2021

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Vše bylo super až na stravování. Nedostatečná kapacita jídelny. Nad vámi stojí další hladoví hosté, což není úplně příjemné. Pestrost stravy hlavně u snídaně nulová. Míchaná vajíčka, párek, nějaké kaše a když byla slanina tak jen udušená, ne opečená. Zelenina = rajče a okurka. Táce se sýry a salámy téměř pořád prázdné.

  • Poloha hotelu, procedury, SPA, celková atmosféra města

  • Stravování

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10