+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

ASTORIA Hotel & Medical Spa Bewertungen

Hotelbewertung

94%
Perfekt

von 462 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    97%
  • Ausstattung

    94%
  • Komfort

    92%
  • Preis-Leistungverhältnis

    93%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Ladislava Švejdová

Einzelreisender, 21.9.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
6

Ota Müller

Einzelreisender, 14.10.2023

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Dobrý, spokojenost.

  • Celková spokojenost

  • Arogantní klientela z bývalého Sovětského svazu, ani neodpoví na pozdrav a jako perlička můj rozpis procedur vytištěn v azbuce, jsem snad doma, nebo ne ?!

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Marie Maňasová

Einzelreisender, 29.3.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Ubytóvani. Masaze, bazén.

  • Servírky nemluvila český. Neustále i přes upozornění odnášeli právě nadané jídlo, pribory, pití apod. Než jsem si přinesla např. hlavní jídlo, odnesla polévku atd. V takovémto hotelu by měl být, myslím personál na urovni

Persönlich
2
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 24.1.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Ocenila bych, kdybychom si čas procedur mohli sami určit, případně kdyby nám bylo umožněno čas přizpůsobit. Stejně tak, vzhledem k procedurám bych očekávala, že na pokoji budou dostupné pantofle a župan, ale chápu, že jej mají k dispozici na recepci zálohované. Tip pro příště, dala bych ťapky a župan do jednoho balíčku. Celkově ovšem nad očekávání dobrá restaurace!!! Velmi dobré večeře i snídaně formou bufetu. Pokoje krásné a personál na místě velmi vstřícný, po telefonu již méně.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 30.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Ladislav Langr

Älteres Paar, 23.6.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
76 %
  • skvělý lékař výborná strava nádherná welness užitečné procedury lokalita ochota a vstřícnost personálu

  • nízká kvalifikace personálu nevkusné oblékání pacientů a žádné jejich usměrnění ze strany hotelu nedostatečná či opožděná péče města o veřejné prostory

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Renata Fidrmucová SP 21633572

Einzelreisender, 29.10.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Moc hezké prostředí, milý personál, čajovna vynikající a unikátní - výborné čase skoro celý den

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Laš Vladislav

Älteres Paar, 24.9.2020

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Velmi příjemný pobyt, zejména výborné procedury. Ovšem je zde problém s příjezdem a odjezdem z hotelu. Podle policie je sice vjezd do lázeňské zóny povolen v den příjezdu a odjezdu celý den, ale do pěší zóny jen ve vyhrazených hodinách a hotel Astoria je na pěší zóně. Takže odjezd od hotelu na parkoviště v den příjezdu v 15 hod skončil pokutou..

  • Město Atmosféra hotelu Absolvované procedury Exkurze do firmy Moser Exkurze do zákaznického centra Becher Studená kuchyně Bazén

  • Teplá kuchyně (vodové omáčky) V zadním pokoji v noci ruší vzduchotechnika Nevyřešený příjezd a odjezd z hotelu a nesprávné rady recepčních

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
9

Anonym

Einzelreisender, 19.10.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
7

Jana Richterová

Einzelreisender, 24.8.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • umístění hotelu ochotný a vstřícný personál až na přijímací sestřičku výborné a bohaté menu , zejména snídaně

  • pokoj neměl klimatizaci , ve vedrech, která byla, to znamenalo spát při otevřeném okně, což pomohlo jen částečně, a vzbudit se před šestou, kdy začal značný venkovní ruch /okna do postanní ulice/ pro přímací sestřičku byl velký problém dát nám procedury s mojí téměř 90 letou maminkou, tak, abychom měly volné odpoledne ve stejný den nedostala jsem masáže z důvodu, že už byly obsazené

Persönlich
9
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
5

Jaromír Král

Älteres Paar, 25.9.2019

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
78 %
  • - velice atraktivní umístění hotelu - vybavení pokoje a jeho perfektní stav - dobrá úroveň stravování - vstřícný přístup personálu

  • - vysoké ceny nápojů v jídelně (cena za malé pivo 50 Kč je přemrštěná)

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
7

Jana Vaňková

Älteres Paar, 28.12.2018

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Veškerý personál byl velmi ochotný a vstřícný

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

28.3.2024

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %
  • čajovna a jídlo super

  • maličký pokoj na superior poměrně tedy vysoká cena ani kde sušit plavky v koupelně strašně malá tak pro1

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 18.3.2024

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Milan Jakl

Älteres Paar, 25.2.2023

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Byli jsme spokojeni.

  • Výborná nabídka kuchyně

  • Není vyřešen problém kam uložit obdrženou osušku , prostěradlo a kartu od pokoje po vstupu do bazénu a tím se vytváří příležitost k přídnému jejímu zcizení.Tři lehátka vedle bazénu by se měla nahradit odkládací skříńí pro osušku apod., nebo něco podobného.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Jana Hrušková

Einzelreisender, 3.4.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Ačkoliv personál byl milý, domnívám se, že v Česku by se mělo hovořit převážně česky. Pokoj byl příjemný, ale nesmí se odhrnout záclona, za kterou jsou stará nenatřená okna se špínou mezi 2 skly. Kazí to celkový dojem. Příjemná byla možnost využití čajovny, zejména ve dnech nepříznivého počasí.

  • Nebyly akceptovány státem poskytované vouchery.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Markéta Imramovská

Einzelreisender, 15.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Velmi hezký hotel, čistý, milý personál. Jen vy na pokojích mohly být drobné kosmetické potřeby jako tamponky, čistič uší a podobně. Velký a velmi chutný výběr v jídelně.

  • Vše mimo služeb masáží dokonalé.

  • Kapacita masérů neodpovídá velikosti hotelu. Dva týdny před pobytem nebylo možno objednat už vůbec nic.

Persönlich
10
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Josef

Älteres Paar, 8.10.2021

Červený Kostelec Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Vynikající gastronomie, sauny, bazén a poloha hotelu.

  • Poněkud nediskrétní chování pokojské, neboť po zaklepání, bez vyzvání vstoupila do pokoje vlastním klíčem. A to může být, zejména při ranní toaletě nepříjemné.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Gruppe von Freunden, 20.9.2021

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
8

Petra Bořilová

Einzelreisender, 14.9.2021

Vysočina

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8