+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

ASTORIA Hotel & Medical Spa Bewertungen

Hotelbewertung

94%
Perfekt

von 458 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    95%
  • Sauberkeit

    97%
  • Ausstattung

    94%
  • Komfort

    92%
  • Preis-Leistungverhältnis

    93%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 3.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
36 %
  • Vůči Čechům až nepříjemné chování personálu, na rozdíl k rusky hovorřícím, nedobrá kuchyně, neochota poskytnout informace či službu,

  • Hezký výhled z pokoje na Mlýnskou kolobádu

  • Až pohrdavé chování personálu, studené stále stejné polévky, nedobrá kuchyně, pokoj s malou chladničkou jinak neútulný,, holý.

Persönlich
2
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
2

Bohumila Kohoutová

Einzelreisender, 2.7.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
50 %
  • Umístění hotelu v centru. Možnost pití různých druhů čaje. Obrazy v jídelně.

  • Stísněnost pokoje. Poličky ve skříních umístěny neúměrně vysoko. Jídlo, respektive večeře(kapr málo tepelně upravený) mi způsobil zažívací potíže. Ztratila jsem náušnici a ztrátu zjistila až doma.Nevím zda na pokoji č.404 nebo v perličkové koupeli.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
5

Ivana Vacková

Einzelreisender, 11.4.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Hezký hotel, výjimečně kvalitní masáž, otřesný kontakt po telefonu - zcela odrazující k návštěvě, na hranici slušného chování, průměrné na recepci ( zcela chybí informace ke komplikované situaci s parkováním). Zajděte se podívat, jak vypadá jídlo k večeři - hovězí, vepřové, drůbež i ryba v UHO. Skvělé snídaně.

Persönlich
2
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Alžbeta Lipovská

Einzelreisender, 2.9.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • 4* hotel nie je štandardne vybavený. V chladničke neboli žiadne nápoje. Riešenie parkovania, pre hostí.

  • Karlovy Vary sú veľmi pekné pokojné mesto. Páčilo sa mi.

  • Mrzí ma, že 4* hotel nie je štandardne vybavený (vo 4* hoteloch, kde som bola ubytovaná, bol župan, papuče, kozmetické drobné potreby). Tiež pre hostí vybavené parkovanie, alebo riešenie parkovania.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Familie mit kleinen Kindern, 31.10.2021

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Ubytování, procedury, bazén a wellness, čajovna

  • Průměrná strava, místo oběda za 390 Kč chyběla nabídka např. brunche, chyběl system obsazovaní stolů, často nebylo místo, neodbornost personálu: neumí obsluhovat tablet na provoz relax. hudby např. v solné jeskyni, obsluha atrakcí v bazenu, sváděla na předchozí pracovnici, že nepustila automatiku, která již nyní nejde pustit

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Jiří Kypta

Gruppe von Freunden, 11.7.2021

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Ubytování u kolonády

  • Možná večeře by mohly byt pestřejší.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 6.7.2021

Vysočina

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Daniela Vaculíková

Älteres Paar, 27.1.2024

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
6

Zdeňka Fořtová

Älteres Paar, 20.2.2023

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 13.6.2022

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Daniel Šmerda

Älteres Paar, 31.1.2022

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Hotel je pokud jde o léčebné kůry dostačující. Zaměstnanci ochotní a většinou i příjemní. Bohužel absence funkční restaurace, případně kavárny, baru, nebo alespoň hotelového recepce s kávovarem je u 4 hvězdičkového hotelu zásadní nedostatek.

  • Umístění hotelu, snídaně, léčebné procedury a vetšina personálu.

  • Nízká kvalita večeří. Sice švédský stůl a výběr z několika druhů mas a příloh, ale všechno (ne)chutnalo stejně. Přirovnal bych to ke školní jídelně. Doporučuji pobyt se snídaní a večeře řešit individuálně. Tak jsem to po 2 dnech udělal já.

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 29.8.2021

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Restaurační provoz trpí nedostatkem kvalifikovaného personálu, nedostatky agenturních pracovníků jsem musela řešit s vedoucí servisu. Zařízení není lázeňským domem, ale pouze wellness hotelem, označení je klamavé. Konzultace s lékařem u lázeňských pobytů vnímám za základě vlastní zkušenosti jako značně formální, nikoliv jakkoli přínosnou.

  • Karlovy Vary, adresa v bezprostřední blízkosti Mlýnské kolonády

  • souběh lázeňské péče a wellness programu dalších hostů, každá skupina hostů má na pobyt jiné nároky: léčba x zábava

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6
ASTORIA Hotel & Medical Spa hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme Vám za návštěvu a hodnocení našich služeb. Mrzí nás, že jste nebyla spokojená s personálem v restauraci, na zvýšení jeho odbornosti určitě ještě zapracujeme, děkujeme Vám za podnět. Náš lázeňský hotel je zařazen do Národního registru poskytovatelů zdravotních služeb a splňujeme tak veškeré podmínky stanovené pro poskytování lázeňské rehabilitační péče. Těšíme se na Vaši další návštěvu a ještě jednou Vám děkujeme za vše.

Alena Levá

andere Gruppe, 10.6.2021

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
64 %
  • ASTORIA lázeňský dům a hotel se nachází přímo v lázeňském centru, pohodlně na dosah všeho, co v Karlových Varech stojí za zhlédnutí, včetně pramenů a kaváren - proto jsme si ho zvolili pro změnu po loňském velmi pěkném pobytu v Sancoussi, který je trochu z ruky. Bohužel jsme nedomysleli parkování, což je v centru samozřejmě katastrofa, navíc když hotel parkování nemá, pouze ve strmé ulici nad hotelem 3 místa, nehlídaná, zato za 500 Kč na den (stejně byla obsazená). Navíc navigace cestu k hotelu neukáže, protože je na pěší zóně a kdo to tam nezná předem, je dost ztracen a otráven. Takže radím: do navigace si zadejte Divadelní náměstí, odtud už kolem Vřídla projedete přes zákaz až k hotelu aspoň vyložit kufry, to se toleruje. Pak se vydáte zaparkovat někam, kde to jde a Bůh Vám pomáhej. Samozřejmě nazpět to znamená někam se dotrmácet pro auto, opět Divadelní náměstí atd. Hotel žádnou službu, která by se o auto postarala, kupodivu nemá. Přímo naproti je historická kolonáda, která se opravuje (což nikde nebylo zmíněno), takže pokoje s výhledem na kolonádu byla veliká chyba - od božího rána do večera stavební hluk, a to výrazný. Hotel je po rekonstrukci, původní historické prostory a prvky jsou velmi pěkné, ale ubytovací část je tak nějak sterilní a bezduchá. Pokoje (jednolůžáky) mrňavé, hezké tapety a koberce, ale podivný nábytek jak v kanceláři, na zdi není jediný obrázek a ve skříni 3(!!) ramínka, což je prý normální. Wellnes centrum je také takové nedomrlé, malý bazén, 3 lehátka ... Vrcholem je, že ve 4**** lázeňském hotelu nedostanete automaticky župan, nýbrž musíte zaplatit depozit 1.000 Kč, aby vám ho na nepříliš přátelské recepci vydali. Lázeňské procedury byly příjemné, a to včetně milého personálu. Když to shrnu, pokud má Astoria 4 hvězdy, měl by mít Pupp (vloni jsem tam strávila dva týdenní pobyty) alespoň 7 hvězd.

  • Poloha hotelu. Příjemný postarší pán na recepci, jehož úkolem zřejmě bylo pomáhat hostům s kufry apod. a také se o to poctivě snažil. Velmi dobrá káva v kávovaru v jídelně, dobře ochucená jídla, některá velmi chutná. Ochotný a příjemný personál v jídelně, který se statečně a vzorně vyrovnal s nutnými opatřeními. Příjemný a zjevně erudovaný lékař dr. Belov, který vstupní vyšetření pojal velmi zodpovědně, což nebývá úplně zvykem všude.

  • Ušmudlané a vybledlé vlajky na průčelí hotelu - méně a kvalitně by bylo elegantnější. Neuvěřitelně nevrlá sestra na příjmu. Kuchyně by měla ihned vyměnit dodavatele pečiva a hlavně moučníků. V ubytovací části bezduchý interiér bez nápadu.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
4

Helena Kulíková

Einzelreisender, 25.7.2020

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
8

Adéla

Älteres Paar, 31.8.2021

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Výběr jídla absolutně nedostatečný, natož, když člověk zohlední, že má hotel 4*.. Nároční nejsme, ale toto bylo opravdu žalostné a vzhledem ke stížnostem i ostatních hostů si myslím, že náš pohled na věc byl objektivní.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
6

Jarmila Jankových

Einzelreisender, 27.10.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Nízké hodnocení okolí je způsobeno a) stavební rekonstrukcí kolonády a b) mimořádným uzavřením prodejen, restaurací a kaváren kvůli coronaviru. Kvůli ad b) nemá smysl nízké hodnocení považovat za validní.

  • - pečlivý a ochotný MUDr. Belov při vstupní lékařské prohlídce . - Příjemné a ochotné recepční - Ochotný portýr - Nabídka čajů v čajovně s jejich popisem byla skvělá - Nabídka jídel široká a líbivě upravená

  • - Nepříjemná sestra na příjmu - Neochota časově sladit procedury s procedurami manžela - Orientace v hotelu složitá kvůli nepříliš dobrému značení - Často nevstřícné až nepříjemné sestry u procedur (v porovnání s jinými lázněmi) /výjimkami byly sestry na oxygenoterapii a u suché lázně CO2/.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
9

Anonym

Einzelreisender, 23.10.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Jídlo bylo luxusní a personál úžasný.

  • Postel byla zklamáním byla jsem zlomena jak luk byla asi starší.Ve sprše vypadla hadice ?asi zažitkova sprcha, kávovar který tekl všude jen ne do hrnecku vše bylo hlášene ale nic se nezměnilo a po pokojské jsem chtěla uklidit a vše bylo jak jsem odešla jen toalet.papír doplněn ale ručníky špinavé ?

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Dominik Dvořák

Älteres Paar, 29.9.2023

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
2
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Magda Goščíková

Einzelreisender, 18.3.2022

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Chýba loby bar. Po 20.00 je všetko zatvorené.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Gruppe von Freunden, 24.8.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Hotel je pěkně zrekonstruovaný, personál příjemný. Spa otevřené i pro plavání v ranních hodinách. Snídaně a jídlo dostačující, je však možné, že při delším pobytu by večeře byly opravdu jednotvárné. Poloha hotelu je také vynikající.

  • U 4 hvězdičkového hotelu bych očekávala základ jako kapesníky na pokoji, vodu, odličovací tampony. Zároveň poplatek za zapůjčení županu, který není v pokojích Comfort Plus v ceně, je přehnaně vysoký (1000Kč). V jiných hotelech podobné cenové kategorie bývá k zapůjčení např. za 250Kč taška, která obsahuje jak župan, tak bačkory.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6